Citrocasa Nieuws

Rubriek: Citrocasa Nieuws

NIEUW 

 

 
De coronapandemie heeft de digitalisering van de levensmiddelenhandel verder versneld. Een recent onderzoek onder eigenaren, directeuren en marktleiders in Duitsland concludeert dat, naast merchandise management, het verbeteren van de winkelervaring de eerste prioriteit is. Met de Connect serie juicers levert Citrocasa een aantrekkelijke bijdrage.

Er zijn goede redenen waarom online boodschappen doen nog steeds ver achterblijft bij non-foodproducten. Enerzijds koopt de consument vaak spontaan en zonder veel planning de nietjes van het dagelijks leven. Aan de andere kant is het selecteren en controleren van vers voedsel een aangename en sensuele ervaring die veel mensen niet willen opgeven. Vanuit het oogpunt van fysieke retail moet deze inkoopmentaliteit ook in de toekomst blijven bestaan. Digitale systemen zullen hierin een belangrijke rol spelen, mits ze de begeleiding verbeteren, de interactie met klanten verbeteren en zo de aankoop in het algemeen spannender maken.

Digitale tools maken winkelen leuker

Het lijkt enigszins merkwaardig dat voorstellen van experts voor fysieke retailers concepten bevatten die we associëren met online winkelen. Elektronische hulpmiddelen zijn bedoeld om de bestaande nadelen van offline winkelen te ondervangen en fysiek winkelen leuker, maar ook efficiënter te maken. De itemzoeker voor zeer grote markten is een goed voorbeeld. Met deze tool kunnen klanten met hun mobiele telefoon de exacte locatie van een artikel in de winkel bekijken en er naartoe worden geleid. Ook advies- en filtersystemen in het schap zijn een belangrijk onderwerp. Het idee is dat klanten relevante informatie over producten direct bij het verkoopschap krijgen. Brillensystemen die de informatie doorgeven, zijn nog ver weg. Desalniettemin worden ze al met enig succes onder "laboratoriumomstandigheden" getest. Anderzijds, 

Sinaasappelsap als winkelervaring

Vers geperst sinaasappelsap geeft de consument meer dan maximale versheid. Het doe-het-zelf karakter van het sapproces met de stijlvolle en moderne sapcentrifuges van Citrocasa zorgt ook voor een winkelervaring die veel verder gaat dan het normale Grab-and-go-shoppen. Als een van de digitale modellen uit de Citrocasa Connect-serie in de supermarkt staat, wordt de koopervaring opnieuw verbeterd, want de 7''-touchscreens bevatten video's met informatie en audiobegeleiding, zoals promotiefilms of instructies. Maar de voordelen gaan door.

Intelligente sapcentrifuges denken vooruit

Zowel de Fantastic als de 8000 Connect zijn netwerk-enabled sinaasappelpers. Hierdoor zijn ze niet alleen te koppelen aan kassasystemen, maar ook aan medewerkers en marktmanagers. U kunt bijvoorbeeld uw mobiele telefoon of andere mobiele apparaten gebruiken om foutmeldingen weer te geven. Beide sapcentrifuges geven informatie over de sinaasappelconsumptie, wat een nauwkeurigere bestelling en minder bederf mogelijk maakt. Bovendien informeren ze gebruikers automatisch over productie- en standtijden, signaleren ze storingen en kunnen ze gemakkelijk en voordelig op afstand worden onderhouden. Kortom: beide juicers zorgen voor een bijzondere winkelervaring en leveren een actieve bijdrage aan de supermarkt! .



Molenaar Food Finish - Citrocasa
Bedrijvenweg 27 7442CX  Nijverdal
Telefoon: 0548-619036  Mobiel: 06-51349371